torsdag 28 juli 2011

Trailer-Time

Knights of Badassdom
Premiär i USA någon gång under 2011

Jag älskar extrema rollspelare som tar sin hobby på väldigt stort allvar. Det är inte som jag vill nedvärdera rollspelare, det blir bara så himla roligt på film.




In Time
Premiär i Sverige 28 Oktober

Trailern visar alldeles för mycket så kolla nödvändigtvis inte på hela. Men filmens idé, med tid som valuta, verkar i alla fall riktigt intressant. Sådär lite lagom skruvad och briljant på samma gång.




New Year's Eve
Premiär i USA 9 december 2011

En ny "Valentine's Day" och jag tror säkert att denna blir precis lika lagom mysrolig. Alltid lite extra kul med en sådan kändislista.




Haywire
Premiär i Sverige 10 februari

Coola tjejer som verkligen kan kick some ass går alltid hem hos mig. Inte så säker på att jag gillade hon som spelar huvudrollen men annars verkar det vara en film för mig.





Battleship
Premiär i Sverige 20 april 2012

Jag kan inte påstå att jag tycker filmen verkar bra när jag ser trailern men kombinationen snygga effekter plus en viss Skarsgård gör att jag förmodligen kommer se den ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar