torsdag 1 juli 2010

Eclipse

Ja så har man då äntligen fått se den tredje filmen i Twilightsagan. För ett Twilightfan var den såklart precis så bra som man trodde att den skulle vara. MEN jag tyckte att det blev väldigt tydligt att det denna gången var för mycket bok att få in på en två timmars film. Allt gick så himla fort vilket gjorde att känslan i boken gick lite förlorad. Alla nyckelscener var med, det enda jag verkligen saknade var Alice kidnappning av Bella och hur hon då vägrade sova i sängen. Plus att Bellas skamsenhet efter en viss händelse borde varit tydligare, så som det var i boken. Annars var där många underbara scener och som vanligt passar musiken såå bra till filmen. Bäst i filmen är nästan Charlie. Han är ju så go! Och han spelas väldigt bra av Billy Burke. Jag tänker inte betygsätta denna filmen då det är omöjligt att sätta ett objektivt betyg när man är så nere i Twilightträsket som jag är :)

3 kommentarer:

  1. Jag har mycket tankar kring Eclipse som jag skulle kunna dela med mig av men just nu kan jag bara säga att den är underbar. Är inne i en Twilight-värld just nu och kan inte tänka klart ;).

    SvaraRadera
  2. Dags att vakna nu tjejer Era män letar efter Er...

    SvaraRadera