lördag 27 september 2014

Veckans Idolfinal


Igår var det då dags för den första veckofinalen. Jag som tycker att det är ett riktigt starkt startfält i år blev faktiskt lite besviken. Kanske berodde det på att jag var lite trött och okoncentrerad eller så hade deltagarna lite väl mycket premiärnerver. Oavsett vilket hoppas jag att det bara blir bättre nu. Och det brukar det också bli efter några veckor när låtarna inte är så himla korta och deltagarna har hunnit bli lite varma i kläderna. Att Twyla åkte ut tyckte jag var synd men dock inte så förvånande. Det var inget bra nummer hon gjorde igår. Kvällens bästa var helt klart Lisa Ajax. Visst mycket hänger på låtvalet, det är svårt att inte ryckas med i den låten, fast samtidigt så tror jag inte att man hade ryckts med på samma sätt om artisten framfört den dåligt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar