tisdag 25 juni 2013

"Vampire Diaries" säsong 4

För var säsong imponeras jag över hur de lyckas hålla den så bra. Fjärde säsongen var inte den bästa men nog så bra för att fortfarande hålla mig i sitt grepp. Det var ganska uppfriskande att se Elena som grym vampyr men samtidigt saknade jag kärleksrelationerna som i och med det försvann. Det går bara inte att låta bli att börja gilla Klaus allt mer trots att han är ett sånt kräk. Förmodligen har det att göra med hur han är med Caroline, jag har alltid varit svag för sånt :) Överlag börjar The Originals bli mer och mer intressanta vilket känns lovande med tanken på spinn-offen med samma namn. Fast jag hoppas verkligen att det inte innebär att Klaus försvinner helt från Vampire Diaries. Slutet var ju en hyfsad cliffhanger. Hur ska detta gå?



Klaus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar