onsdag 7 november 2012

"Teen Wolf" säsong 1

Har länge funderat på att se MTV serien ”Teen Wolf” men aldrig tagit tag i det. Kanske för att jag inte hade så höga förväntningar. Men oj så hooked jag blev! Har nu sett första säsongen och jag gillar! Den är faktiskt riktigt spännande. En hel del ögongodis – ja visst, men det är handlingen som håller mig kvar. Kan störa mig lite på skådespelet hos Tyler Posey (Scott) och Crystal Reed (Allison) men det vägs å andra sida upp av Dylan O´Brien (Stiles), Holland Roden (Lydia) och Colton Haynes (Jackson). Spänningen är som sagt seriens starka sida. Men den har även en kärleksstory och en hel del humor (oftast med Stiles inblandad). Enda saken som retar mig är att de hela tiden går runt och diskuterar sådana saker som absolut ingen får höra mitt på skolan bland allt folk och ändå är det ingen som hör. Jag menar, om någon i samma rum som du cirka en meter bort skulle säga ”Det var jag som dödade honom” hade du inte reagerat då? Men det är bagateller! Nu måste jag se andra säsongen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar