tisdag 18 september 2012

Irriterad på Ison och Orup!!

Ju mer jag tänker på det ju mer irriterad blir jag på Isons respons till Two Pieces efter deras audition igår. Att bli provocerad över att de skulle se för bra ut och säga att de är irriterande snygga och vara på väg att säga nej bara därför borde väl räknas som någon slags diskriminering? Vi kan ju byta ut ”snygga” mot ”fula” och fundera över hur folk skulle reagera om någon i juryn sa ”ni ser äckligt fula ut tillsammans och det stör mig”. Och Orup då?! Hur kan man säga nej för att man inte gillar musikstilen de valt? Det var väl inte det tävlingen gick ut på?

Hela%20och%20rena%20Two%20Pieces%20splittrade%20juryn

3 kommentarer:

  1. Ja o idag var det snabbköpskassörskor :-D Jisses!!

    SvaraRadera
  2. Jag är sjukt besviken på x-factor Sverige! Jag följer både Us, Uk och Au's x factor och sverige lever absolut inte upp till deras standard.. Australiens version tycker jag är den absolut bästa med bl.a. Mel B och ronan keating i juryn. Juryns kemi är extremt bra både vid att de samtycker och misstycker :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sverige klarar aldrig göra lika bra produktion som USA när det gäller sådana här program. De är som gjorda för det amerikanska. Jag har inte sett UK eller Au's, kanske något att ta tag i! Har inte heller sett senaste från USA.

      /Anna G

      Radera