torsdag 27 september 2012

"Hart of Dixie"

Nu har jag äntligen börjat med ”Hart of Dixie”! Fyra avsnitt har jag sett och visst gillade jag vad jag såg! Dels är det ju min girlcrush Rachel Bilson i huvudrollen, hon är ju bara så löjligt vacker och charmig, men sen är serien också full av små charmiga karaktärer. Jag har till och med börjat känna lite sympati för Lemon! Jag tycker det är lite kul att Zoe trånar efter George men det är ju Wade hon ska ha. Hur charmig som helst! Gillar Lavon som annorlunda borgmästare och gillar det ganska extrema folket som bor där och alla deras traditioner. Det är mycket humor i serien. Men en sak tänker jag på i varje avsnitt, en läkare i partykläder och decimeterhöga klackar dag ut och dag in? Nja… Men det är bagateller :)


1 kommentar:

  1. Kul att du börjat titta på Hart of Dixie! En väldigt mysig serie :) Team Zade all the way, och du verkar hålla med!

    SvaraRadera