onsdag 28 januari 2015

Längtar efter Mello! Och Filippa Bark!!



Bara en vecka kvar tills Melodifestivalen kör igång och jag ser som vanligt fram emot det! Den bästa nyheten som kommit den senaste tiden är att världens bästa Filippa Bark 14 år (spelad av Sissela Benn 34 år) ska vara melodifestivalens praktikant. Jag ÄLSKAR Filippa Bark! Här är vad hon själv har att säga om sin medverkan:

Hur tror du det kommer att vara att hänga med artisterna?
– Jag tror vi har mycket att lära av varandra. Jag kan lära dem om viktiga saker som till exempel tungmetaller i vattendrag och mobbning och att man inte behöver banta för att få en kille. Och de kan lära mig hur det känns att ha tur och födas vacker och få allt man pekar på.

Vad tycker du om programledarna Sanna och Robin, då?
– De är mycket professionella och duktiga. Men lite falska. Fast bra
källa: SVT.se

Ett klipp med Filippa från Robins:





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar