tisdag 2 december 2014

Trailer-time!

Star Wars: EpisodeVII - The Force Awakens
Svensk biopremiär 18 december 2015

Alltså allvar, gåshud eller?! Jag är extremt glad över att se att känslan från de gamla filmerna verkar finnas där. Ger mig stort hopp vilket jag inte vågat ha tidigare. Hoppas nu att den kommer leva upp till det!




Jurassic World
Svensk biopremiär 12 juni 2015

Visst ser det ut som att storyn kommer blir löjligt lik den i första filmen. Men ska jag se den på bio ändå? Hell yeah! Bara att få uppleva dessa dinosaurier på bioduk med bioljud gör det värt det!




Pan
Biopremiär i USA 17 juli 2015

Ser ut att bli en trevlig äventyrsfilm för hela familjen. Tar för givet att den kommer till Sverige också.




The Interview
Svensk biopremiär 30 januari 2015

Denna verkar ju bara SÅ galen. Och James Franco verkar ju helt underbar!




Horrible Bosses 2
Svensk biopremiär 5 december

Bara trailern får mig att flina brett. Verkar vara min typ av humor. Och ettan var det inget fel på.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar