torsdag 30 oktober 2014

Vem var egentligen snyggast i Vampire Diaries?

Nu blev det en sån där lång paus på bloggen igen. Jag har bestämt mig för att acceptera att det går i vågor hur mycket jag hinner/orkar uppdatera. Får bara hoppas att ni som läser ändå kommer tillbaka så ni inte missar något :)

Vi hade ju en omröstning om vem som var snyggast i Vampire Diaries och resultatet kommer här.

Snyggast av killarna blev föga förvånande Ian Somerhalder! Han har en trogen skara av dreglande fans där ute :)

 

Vinnaren av tjejerna förvånade faktiskt mig lite. Jag trodde det skulle bli Nina men flest röster fick blonda skönheten Claire Holt.



Resterande placeringar var bland killarna 2:a Steven R McQueen (också lite förvånande) samt delade 3:or Matt Davis och Zach Roerig. Bland tjejerna Candice Accola och Nina Dobrev delade 2:or. Övriga blev helt utan röster.

Steven R McQueen
 
Matt Davis
 
Zach Roerig
 
Candice Accola
 
Nina Dobrev
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar