torsdag 9 oktober 2014

Underbara Lip Syncs Battles med Jimmy Fallon och kändisar

Är det någon som kan konsten att skapa humor med väldigt enkla medel så är det Jimmy Fallon. Hans inslag med mimningstävlingar med olika artister är så simpla men ändå så roliga. Självklart hänger mycket på hur mycket kändisarna bjuder på sig själva och det gör de oftast ganska rejält. Den senaste i raden är med Blake Shelton och Gwen Stefani. Hade jag inte redan blivit småkär i Blake under "The Voice" så hade jag blivit det nu. Charmigare kille får man väl leta efter!! Och Fallons minspel och kroppspråk gör allt så sjukt roligt. Gwen hade kunnat välja en roligare låt, blev inte så stor kontrast från henne själv. Lite pinsamt att hon säger Jimmy Kimmel istället för Fallon men hon sköter det snyggt. Efter klippet följer ett par av mina gamla favoriter. Mycket nöje!



För att jag älskar Paul Rudd:


För att denna är EPIC!!

1 kommentar:

  1. Jag skrattar så högt så att hundarna vaknade :D

    //Vicki

    SvaraRadera