måndag 27 juni 2011

"Bad Teacher" (2011)

Efter att ha sett trailern till ”Bad Teacher” hade jag väldigt höga förväntningar. Kanske lite för höga. För detta var ett klassiskt fall där man tagit med allt det roligaste i trailern. Hade jag inte sett den innan hade jag förmodligen asgarvat flera gånger under filmen, vilket jag gjorde när jag såg trailern. Men nu visste man liksom vad som skulle hända. Fast en hel del roliga scener till fanns det och det är något visst med Cameron Diaz totalt osympatiska karaktär. Hon gör bara allt som en lärare inte får göra. Fler sköna karaktärer är obstinata läraren Amy Squirrel (Lucy Punch), softa idrottsläraren Russel (Jason Segel) och nördiga vikarien Scott (Justin Timberlake). Så mitt tips är att undvika trailern om du inte redan sett den. Hade jag inte sett den hade jag säkert uppskattat filmen mer och gett den högre betyg.
Betyg: 3+

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar