torsdag 14 november 2013

”The Walking Dead” säsong 2

Hur kunde jag vänta så länge med att börja se ”The Walking Dead”? Andra säsongen var lika bra som första. Eller kanske ännu bättre. Blir tvungen att nämna lite spoilers när jag pratar om vad som var bäst så läs inte nedan om du inte sett säsongen!!


**** SPOILERVARNING!!!! ****


Säsongens mest gripande och fruktansvärda stund var nog när Sophia kom ut ur ladan. Det var så jävla sorgligt och effektfullt. Man drog lixom efter andan. Jag gillar att Maggie och Glen hittar varandra, gillar dem ihop. Jag skulle kunna döda Shane. Tack och lov ordnas det åt mig. Som jag avskytt den människan. Jag trodde han skulle hänga med längre för det är väl alltid tacksamt för en serie att ha en karaktär som är hatad men jag började verkligen känna att jag inte tålde att se honom mer. Rick och Daryl är fortfarande mina favoriter, Andrea har jag ganska svårt för. Nu ska jag njuta vidare av tredje säsongen!


2 kommentarer:

  1. Jag tyckte att andra säsongen var rätt seg och tråkig, men att tredje var mycket bättre. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då har jag ju mycket att se fram emot :) Har redan satt igång. Börjar bra!

      Radera