torsdag 13 maj 2010

Grey's Anatomy

Jag har alltid följt ”Grey’s Anatomy” och alltid älskat serien. Det brukade vara plågsamt när ett avsnitt var slut och man var tvungen att vänta en vecka för att få se fortsättningen. Men nu tycker jag nog att ”Grey’s” har tappat lite. Jag saknar Izzie och tycker inte att till exempel Owen och Teddy tillför något bra. Mellan Derek och Meredith händer det väl inte så mycket även om jag är glad att de äntligen får vara tillsammans istället för att något alltid ska komma emellan. De roligaste är nog Christina, Karev, Sloan, Callie och Arizona. Nykomlingen Jackson Avery är också en jag gillar som jag hoppas kommer få en allt större roll. Sen gillar jag faktiskt Lexie också, hon har blivit lite roligare och jag hoppas att det blir hon och Sloan igen. Ja det är ju inte så att jag kommer sluta titta på serien. Jag måste ju veta vad som händer :)


Owen, Jackson och Christina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar