torsdag 29 september 2011

Idolkval torsdag

Molly%20Pettersson%20Hammar%20-%20A%20woman%E2%80%99s%20worth
Molly
Hon sjunger ju helt fantastiskt bra och det kan säkert stämma att hon har den bästa rösten i Idol någonsin. Tyckte väl inte att hon hade världens bästa scenspråk men det kommer förhoppningsvis. Om hon bara kunde börja klä sig lite snyggare oxå så man får hela paketet.

Klippet har inte kommit på TV4.se än
Roshana
Jag har haft lite svårt för Roshana för jag är en sån där tråkig svensk som inte gillar divor. Men ikväll gjorde hon riktigt bra ifrån sig.


Linni%20Barresj%C3%B6%20-%20The%20Edge%20Of%20Glory
Linni
Jag gillar Linni. Men detta var inte en låt för henne. Hon passar mycket bättre med mjuka ballader där man inte tar i så mycket. Och scenspråket! Måste bli bättre.


Dounia%20Arhzaf%20-%20Fighter
Dounia
Jag tycker inte att Dounia är dålig. Jag känner mig bara lite likgiltig när det gäller henne. Okej röst, men inget speciellt. Okej personlighet men sticker inte ut.


Magdalena%20Reise%20-%20I%20Have%20Nothing
Magdalena
Jag tycker att Magdalena är nästan löjligt vacker och jag önskar verkligen att hon kunde sjunga. Tydligen kan hon det eftersom juryn trots allt tagit henne ända hit men det märkte man inget av ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar