onsdag 6 april 2011

Charlie Sheen Topp 5 citat

Jag har inte skrivit något om Charlie Sheens lilla meltdown eftersom jag helst vill låtsas som ingenting. Charlie Sheen var nämligen en av mina favoriter förr och jag vill hellre minnas den bilden av honom :) Men visst kan inte ens jag undgå hur han flippat ut och bjuder här på fem sköna citat:

1."You have the right to kill me, but you do not have the right to judge me. Boom. That’s the whole movie. That’s life."

2."I have a disease? Bullshit. I cured it … with my mind."

3."That doesn’t matter. That was an old brain. I have a new brain. I have a 10,000-year-old brain and the boogers of a seven-year-old. That’s how I describe myself."

4."I am on a drug, it’s called Charlie Sheen."

5."Boom. Winning."


1 kommentar:

  1. gud, jag älskar Charlie Sheen. Ett annat supercitat är

    "The best way to not get your heart broken is pretend you don't have one."
    - Charlie Sheen

    SvaraRadera